Koleksi Pelamin oleh Embungarden Wedding


Assalamualakum korang semua. Haa, hari ni admin throwback koleksi design & deko oleh kami sendiri. Untuk korang yang masih mencari pelamin murah, bajet, dan terkini mengikut citarasa korang, atau memerlukan khidmat wedding planner mahupun sebarang majlis seperti aqiqah, kamilah jawapannya. Haa, jangan terkejut semua design dan deco oleh kami pada harga yang berpatutan. Design meletop uolls.


Haa, amacam korang cantikkan design oleh kami ini kan? Bagi yang meminati tema rustik, diatas ialah design Photobooth Kod PHT24. Jadi apa tunggu lagi. Untuk booking boleh Tel/WhatsApp kami di talian 013-3735165 atau browse pakej kami di FB atau IG. Jum like page kami dan follow kami di media sosial untuk lebih maklumat dan info terkini.

**Untuk makluman, servis kami sudah full booking sepanjang cuti tahun baharu Cina 2018. Tel/WhatsApp kami untuk booking & lock tarikh anda seawal - awalnya 6 bulan dari tarikh majlis pernikahan anda. Kami di Embungarden Wedding ialah Wedding Planner Kelantan mengikut bajet dan citarasa anda. Terima Kasih. 

Comments

Popular posts from this blog

Jenis-Jenis Fabrik

Hiasan Meja Makan Beradab by Embungarden Wedding

Dewan Untuk Disewa